بیاینه فعالین دانشجویی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۵ کد : ۲۰۵۷۷ اخبار تصویری اطلاعیه ها اخبار پایین صفحه
تعداد بازدید:۶۶
بیاینه فعالین دانشجویی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی
بیاینه فعالین دانشجویی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی

بیاینه فعالین دانشجویی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی

▪️فعالین نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین و شهر غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت کودکان و افراد بی‌پناه و بیماران شد، در حال جمع‌آوری امضای بیانیه‌ای هستند. شما (مدیرمسئول، سردبیر یا عضو تحریریه) هم می‌توانید از اینجا این بیانیه را امضا کنید.


بسم الله الرحمن الرحیم
إِن یَنصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ وَإِن یَخْذُلْکُمْ فَمَن ذَا الَّذِی یَنصُرُکُم مِّن بَعْدِهِ وَعَلَی اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ
اگر خدا شما را یاری کند، هیچ‌کس بر شما چیره و غالب نخواهد شد، و اگر شما را واگذارد، چه کسی بعد از او شما را یاری خواهد داد؟ و مﺆمنان باید فقط بر خدا توکل کنند. آل‌عمران (۱۶۰)

▫️حرکت انقلابی امروز جوانان فلسطینی محصول ۸ دهه جنایت، اشغالگری و نژادپرستی صهیونیست‌ها در فلسطین است. صهیونیست‌هایی که در طول تاریخ منحوس‌شان خون ده‌ها هزار نفر را ریختند و صدها هزار نفر مردم فلسطین را آواره کردند، امروز با حمایت دولت‌های اروپایی و آمریکایی در پوشش مظلوم‌نمایی گسترده‌ی رسانه‌ای دست به قتل عام گسترده‌ی مردم غزه می‌زنند.

▫️متأسفانه برخی ملت‌ها و خیانت برخی دولت‌های عربی دشمن صهیونیست را بر نقشه‌ی شوم خود مصمم‌تر و حریص‌تر نمود تا بدان جا که شب گذشته پس از ۱۰ روز بمباران مناطق مختلف غزه از جمله دانشگاه این شهر، به حریم بیمارستان المعمدانی تعرض کرد و صدها تن از کودکان بی‌گناه، مجروحان و افراد بی‌پناه را به خاک و خون کشید.

▫️جنایت وحشیانه و غیرقابل تحمل دیشب رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی، بار دیگر نشان داد که این دژخیمان فقط زبان زور میفهمد و درک و فهمی از رفتار انسانی ندارند. بمباران بیمارستانی که پناهگاه کودکان و زنان مظلوم و آسیب دیده بود، در یک چشم بر هم زدن به کشتارگاه انان تبدیل شد. فاجعه ای که جهانیان را متالم و دردمند کرده خوی وحشیگری رژیم موقت اسراییل را برای جهانیان بر ملا کرد.

▫️اگرچه با این اقدام ددمنشانه، بار دیگر ملت‌های منطقه عمق انزجار خود از این غده سرطانی را نشان دادند اما سکوت کر کننده‌دولت‌های غربی و بعضاً حمایت از رژیم غاصب و موضع‌گیری‌های متفاوتشان در قبال جنگ اوکراین نمایانگر استانداردهای دوگانه‌‌ایست که راه را برای رفتار وحشیانیه رژیم صهیونیستی هموار می‌کند. چنین رفتار متناقضی باید مورد توجه، رصد و اعتراض جوانان آزاده باشد.

▫️آرمان فلسطین، سنگ محک خوبی برای سنجش انسانیت است. فعالین نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن محکومیت این جنایت دردناک از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان دعوت می‌کند تا در برابر پروپاگاندای رسانه‌ای دستگاه‌های تبلیغاتی حامی جنایت اخیر، موضع‌گیری کنند و انزجار خود را اعلام نمایند. سرنوشت فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد جوانان آزادی‌خواه جهان بستگی دارد. نباید اجازه داد اتفاقات امروز غزه در پس رویکردهای جانبدارانه توسط برخی رسانه‌های بانفوذ از اولویت خارج و فراموش شود.

▫️ ما دانشجویان ایران اسلامی با ایمان کامل به وعده‌ی الهی، با تمام وجود در کنار تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، برای آرمان قدس و آزادی سرزمین های فلسطین، پاره تن اسلام می‌جنگیم و رژیم موقت اسراییل را از صفحه روزگار محو می‌کنیم.


▪️
جهت امضای بیانیه از این لینک اقدام کنید.
https://survey.porsline.ir/s/AasYBvb


نظر شما :