با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف؛

آئین اختتامیه جشنواره یاز برگزار شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۱ کد : ۱۹۵۱۲ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۴۷

 

آئین اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز با عنوان یاز با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم، رئیس دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران، مسئولان، کارکنان  و دانشجویان دانشگاه و همچنین تعداد یاز مسئولان شهر تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز با عنوان یاز برگزار شد و از آثار و نشریات برتر دانشجویی نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
در این آئین، حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده، با اشاره بر اهمیت اجرای کار فرهنگی و توجه به نشریات دانشجویی، گفت: دانشگاه تبریز همواره تلاش کرده است تا اهمیت و توجه ویژه‌ای به آثار و نشریات دانشجویی داشته باشد و ترغیب دانشجویان به مشارکت در کارهای علمی فرهنگی و نشریات باید همواره در اولویت ما باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز بر لزوم افزایش همکاری و تعامل بین رشته‌ای تاکید کرد و افزود: دانشجویان و اساتید باید توجه داشته باشند که امروز در دنیا با تعامل و کارهای بین رشته‌ای، اتفاقات و پیشرفت‌های چشمگیری رقم زده می‌شود، لذا ما نیز در دانشگاه تبریز باید به دنبال افزایش رویدادهای مشترک و بین رشته‌ای باشیم.
دکتر عادل طاهری، دبیر اولین جشنواره نشریات دانشجویی "یاز" نیز در این مراسم ، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شوق و انگیزه در دانشجویان فعال در حوزه نشریات و شناسایی قلم‌های توانمند و ترغیب آنها به فعالیت جدی‌تر در سه بخش آثار، نشریات و  بخش ویژه برگزار شد.
وی همچنین با بیان اینکه بیش از 50 نشریه در این جشنواره شرکت کردند، تشریح کرد: بخش آثار این جشنواره شامل تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و سرمقاله، گرافیک و صفحه آرایی، بخش نشریات شامل: انواع نشریات چاپی و چندرسانه‌ای و بخش ویژه در دو محور استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان و دانشگاه و دانشجو آزادی‌خواه و مطالبه‌گر، برگزار شد و در هر محور، به نفرات اول تا سوم و شایسته تقدیر، جوایزی اهداء شد.
بر اساس این گزارش، بخش نمایشگاهی این جشنواره به همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تبریز از روز شنبه 9 اردیبهشت تا دوشنبه 11 اردیبهشت در محل نگارخانه شهید آوینی برگزار شد و اختتامیه آن همراه با تجلیل از نفرات برگزیده و اهداء جوایز در روز دوشنبه 11 اردیبهشت در محل تالار شفائی برگزار شد.

اسامی برگزیدگان اولین جشنواره نشریات دانشجویی یاز(کلیک کنید)

 


( ۴ )

نظر شما :